Nyitott pozícióink
Helpdesk és desktop support
munkatársat keresünk.
Főbb feladatok, munkák:
- IT problémamegoldás távmenedzsment eszközökkel vagy helyszíni megjelenéssel, angol nyelven
- Különböző üzleti, ügyfélspecifikus alkalmazások 1. és 2. szintű támogatása
- Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása
- Szóbeli és írásbeli kommunikáció csapatok között, angol és magyar nyelven
- Webalkalmazások és telefonos applikációk tesztelése
- Munkaállomások telepítése, üzemeltetése, szoftver és hardver elemeinek karbantartása
- Ticketing rendszer napi használata, hibajelentések, megoldások és egyéb információk rögzítése, tudásbázis vezetése
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú, társalgási szintű és informatikai-szakmai angol nyelvtudás
- Informatikai üzemeltetésben szerzett tapasztalat
- Alapvető hálózati ismeretek
- Munkaállomások szoftver- és hardver hibáinak készség szintű felderítése, megoldása
- Windows és OS X desktop operációs rendszerek magas szintű ismerete
- MS Office 2007, 2010, 2013, 2016, 2019 ismerete
- Cloud szolgáltatások ismerete
- Jártasság desktop menedzsment rendszerek használatában
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Ügyfélközpontú szemlélet
- Önálló munkavégzés
- Megoldásorientált gondolkodás
- Stressz- és monotonitástűrés
- Csapatmunkára való képesség
- Jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség angol és magyar nyelven egyaránt jellemzi
Amit kínálunk:
- Hosszú távú, biztos munkahely
- Lehetőség folyamatos szakmai fejlődésre
- Kiváló munkakörülmények
- Többműszakos munkarend (délelőtt/délután/este)
- Versenyképes jövedelem
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
- Rendszerüzemeltető
- IT programozás, Fejlesztés
- Tesztelő, Tesztmérnök
Jelentkezés módja:
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal az info kukac erthungary.hu e-mailcímen lehet.
IT Desktop Support csoportvezető
munkatársat keresünk.
Főbb feladatok, munkák:
– Desktop Support csapat napi munkavégzésének koordinálása, felügyelete, illetve támogatása
– Felhasználók közvetlen kiszolgálásának, hiba- és igénybejelentések megoldásának ellenőrzése
– Az informatikai rendszerek, használatban lévő alkalmazások működésének biztosítása, és support-ellátásának koordinálása a végfelhasználók felé
– Felhasználókkal, kollégákkal, Level 2/3 IT supporttal történő kapcsolattartás, rendszerállapotról tájékoztatás adása
– Kapcsolódó IT folyamatok megtervezése, bevezetése, fejlesztése, a megfelelő működés biztosítása
– Rendszeres, illetve igény szerinti riportok készítése
– Irodai feladatok összehangolása az üzemeltetéssel, ahhoz kapcsolódó beszerzések koordinálása
Az álláshoz tartozó elvárások:
– Jó kommunikációs képesség
– Precíz, pontos és felelősségteljes munkavégzés
– Jó problémamegoldó és együttműködési készség
– Társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
– Felsőfokú informatikai végzettség, minimum 1 év csoportvezetői tapasztalat, Desktop support területen szerzett szakmai ismeret
– Microsoft Operációs és Office programcsomag magabiztos, haladó szintű kezelése
– Talpraesett, konstruktív személyiség
– Magas fokú a monotonitás és stressz tűrő képesség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
– IT beszerzésben, számlakezelésben, IT költségvetés tervezésében való jártasság
– Ügyfélközpontú szemlélet
– Önálló munkavégzés
– Megoldásorientált gondolkodás
– Ügyfélközpontú szemlélet
– Önálló munkavégzés
– Megoldásorientált gondolkodás
Amit kínálunk:
- Hosszú távú, biztos munkahely
- Lehetőség folyamatos szakmai fejlődésre
- Kiváló munkakörülmények
- Többműszakos munkarend (délelőtt/délután/este)
- Versenyképes jövedelem
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
Jelentkezés módja:
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal az info kukac erthungary.hu e-mailcímen lehet.