Nyitott pozícióink

Helpdesk és desktop support

munkatársat keresünk.

Főbb feladatok, munkák:

  • IT problémamegoldás távmenedzsment eszközökkel vagy helyszíni megjelenéssel, angol nyelven
  • Különböző üzleti, ügyfélspecifikus alkalmazások 1. és 2. szintű támogatása
  • Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása
  • Szóbeli és írásbeli kommunikáció csapatok között, angol és magyar nyelven
  • Webalkalmazások és telefonos applikációk tesztelése
  • Munkaállomások telepítése, üzemeltetése, szoftver és hardver elemeinek karbantartása
  • Ticketing rendszer napi használata, hibajelentések, megoldások és egyéb információk rögzítése, tudásbázis vezetése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú, társalgási szintű és informatikai-szakmai angol nyelvtudás
  • Informatikai üzemeltetésben szerzett tapasztalat
  • Alapvető hálózati ismeretek
  • Munkaállomások szoftver- és hardver hibáinak készség szintű felderítése, megoldása
  • Windows és OS X desktop operációs rendszerek magas szintű ismerete
  • MS Office 2007, 2010, 2013, 2016, 2019 ismerete
  • Cloud szolgáltatások ismerete
  • Jártasság desktop menedzsment rendszerek használatában

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Ügyfélközpontú szemlélet
  • Önálló munkavégzés
  • Megoldásorientált gondolkodás
  • Stressz- és monotonitástűrés
  • Csapatmunkára való képesség
  • Jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség angol és magyar nyelven egyaránt jellemzi

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú, biztos munkahely
  • Lehetőség folyamatos szakmai fejlődésre
  • Kiváló munkakörülmények
  • Többműszakos munkarend (délelőtt/délután/este)
  • Versenyképes jövedelem

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető
  • IT programozás, Fejlesztés
  • Tesztelő, Tesztmérnök

Jelentkezés módja:

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal az info kukac erthungary.hu e-mailcímen lehet. 

IT Desktop Support csoportvezető

munkatársat keresünk.
 Főbb feladatok, munkák:
– Desktop Support csapat napi munkavégzésének koordinálása, felügyelete, illetve támogatása
– Felhasználók közvetlen kiszolgálásának, hiba- és igénybejelentések megoldásának ellenőrzése
– Az informatikai rendszerek, használatban lévő alkalmazások működésének biztosítása, és support-ellátásának koordinálása a végfelhasználók felé
–  Felhasználókkal, kollégákkal, Level 2/3 IT supporttal történő kapcsolattartás, rendszerállapotról tájékoztatás adása
–  Kapcsolódó IT folyamatok megtervezése, bevezetése, fejlesztése, a megfelelő működés biztosítása
–  Rendszeres, illetve igény szerinti riportok készítése
–  Irodai feladatok összehangolása az üzemeltetéssel, ahhoz kapcsolódó beszerzések koordinálása

Az álláshoz tartozó elvárások:

– Jó kommunikációs képesség
– Precíz, pontos és felelősségteljes munkavégzés
– Jó problémamegoldó és együttműködési készség

– Társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
– Felsőfokú informatikai végzettség, minimum 1 év csoportvezetői tapasztalat, Desktop support területen szerzett szakmai ismeret 

– Microsoft Operációs és Office programcsomag magabiztos, haladó szintű kezelése

– Talpraesett, konstruktív személyiség   
– Magas fokú a monotonitás és stressz tűrő képesség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

– IT beszerzésben, számlakezelésben, IT költségvetés tervezésében való jártasság
– Ügyfélközpontú szemlélet
– Önálló munkavégzés
– Megoldásorientált gondolkodás
 

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú, biztos munkahely
  • Lehetőség folyamatos szakmai fejlődésre
  • Kiváló munkakörülmények
  • Többműszakos munkarend (délelőtt/délután/este)
  • Versenyképes jövedelem

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk

Jelentkezés módja:

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal az info kukac erthungary.hu e-mailcímen lehet.